Transparante ZZP Bemiddeling

& Detachering

Met een schat aan data en jarenlange ervaring helpen we je bij het winnen van de opdracht

Lage bemiddelingsfee en eerlijke voorwaarden

Wij houden van eerlijk en transparant zaken doen. Hieronder tref je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Heb je aanvullende vragen? Neem gerust contact op!

01 Wat kost freep?

Als wij je succesvol bemiddelen vragen we het eerste jaar 10% marge over het uurtarief. Na 1 jaar verlagen we deze marge naar 8%, het jaar daarop en alle volgende jaren hanteren we 6%.

02 Welke betaalvoorwaarden hanteert Freep?

We betalen je factuur binnen 16 dagen, je hoeft dus niet op je geld te wachten!

03 Ben ik gebonden aan een concurrentie-/ relatiebeding?

Wij geloven niet in wurgcontracten. Als jij je opdracht, inclusief eventuele verlengingen, goed hebt afgerond staat het je vrij om bij dezelfde opdrachtgever een nieuwe samenwerking aan te gaan, in welke vorm dan ook! Als we een samenwerking aangaan gebruiken wij onze standaard overeenkomst

Knipsel

De fijne samenwerking met Freep heeft mij zeer goed geholpen bij het verkrijgen van mijn eerste opdracht als zelfstandig professional. Op basis van mijn ervaringen hebben ze de juiste match gemaakt met de selectiecriteria van de Omgevingsdienst. Daarbij was de kennis van de markt en de tarieven essentieel. Dank Freep!

Vera Maillie
Senior Projectleider / Interim-Manager

ZO WERKT ONZE DIENSTVERLENING

Binnen 1 werkdag reactie

  • We beoordelen je CV om te zien of er een match is.
  • We controleren of je voldoet aan de eisen en wensen.
  • We onderzoeken op basis van data of je gewenste tarief concurrerend is.

Omdat het proces verloopt via een aanbesteding is het belangrijk dat je een goede kans maakt om de opdracht te winnen. Bij een match starten we het offertetraject, bij twijfel laten we dit binnen 1 werkdag weten.

Introductie

De procedure verloopt via een aanbesteding. De eerste introductie doen wij daarom op papier.

  • We werken samen een offerte uit waarin we toelichten waarom jouw profiel aansluit op de gestelde eisen en wensen.
  • We verzamelen de benodigde stukken indien gevraagd zoals referenties, diploma’s, motivatiebrief, VOG etc…
  • Op basis van data bepalen we een kansrijk uurtarief voor de offerte. Jij hebt zelf natuurlijk het laatste woord in het biedingstarief.

Aan de slag

Wij houden van eerlijk en transparant zaken doen. Als je aan slag gaat via Freep hanteren we de volgende voorwaarden:

  • We vragen 10% marge over je uurtarief voor de duur van de opdracht.
  • We betalen je factuur binnen 16 dagen, je hoeft dus niet op je geld te wachten!
  • Als jij je opdracht goed doet en daardoor bij de dezelfde opdrachtgever een nieuwe opdracht mag doen dan ben je daar volledig vrij in! We hanteren geen concurrentie-/ relatiebeding.

Freep heeft het SNA-keurmerk

Het SNA-keurmerk is het keurmerk voor de uitzendsector en aannemers van werk en is ontwikkeld om de risico’s van inleners van arbeid en opdrachtgevers van werk te beperken. Detacheerders en payrollondernemingen vallen ook onder het keurmerk omdat ook zij arbeid ter beschikking stellen. De dienstverlening en de processen van Freep worden twee keer per jaar gecontroleerd (audit). Onze actuele certificering kun je hieronder downloaden.

Freepers werken o.a voor ...

Missie

We helpen interim professionals binnen het publieke domein succesvol te ondernemen

Dit zijn onze kernwaarden

Eerlijk

Wij zijn eerlijk naar zzp’ers over de kansen op het succesvol krijgen van een opdracht en de tarieven die daarbij horen.

Ambitieus

We willen zoveel mogelijk zzp’ers helpen. We zijn ondernemend en willen onszelf en daarmee onze dienstverlening elke dag verbeteren.

Transparant

We zijn open over onze opdrachtgevers, bronnen en vergoedingen. We delen alle data die we beschikbaar hebben.

Innovatief

IT en Data zijn ons startpunt om te innoveren en te optimaliseren.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

en_USEnglish